tisdag 16 september 2008

Förklaringen

...till Eiras skrikattack är funnen! FEBER! Blä vad tråkigt, men det verkar som om lilla snörpis har fått en släng av Vilmes feber från i Fredags...(ja, eller inte hans feber såklart, men sin egen...:))

Hon vaknade igår kväll och var helt hysterisk och pappan tyckte hon kändes varm. Tog tempen på henne och visst hade hon feber... Lilla gumman! Inatt har hon sovit halvbra. Somnade i våran säng, men vid typ 4 blev hon jätteledsen igen. Gav henne lite mat och sen sov vi (om än oroligt)på soffan resten av natten. Vilme vaknade ju så lägligt av att Eira var ledsen så hon och jag gick ut. Annars hade väl ingen sovit mer den natten... Pappan och Vilme hade det däremot lyxigt och sov till 7.20 när pappans klocka ringde. Rekord!

Nu sover Eira i vagnen. Somnade på vägen hem från dagis, och jag hopas hon sover läääänge ocg vaknar frisk sen. Skulle vara nice!
Själv ska jag baka surdegsbröd!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vilken uppdatering, massa inlägg sen jag skrev här sist :-)
Bjussar på en kommentar, håller med dig om att det är skitkul när folk kommenterar.
Så man vet att någon läser!
Ska uppdatera lite snart jag med.
Ajdå stackars din lilla tjej..
Undrar om det är förklaringen till min grabbs psyksläpp inatt & i morse?? Han var helt vansinnig när vi skulle till dagis..hmm det årerstår att se.
Ha det bra!

Anonym sa...

Men beiron då! På fredag får hon vara frisk tycker jag!