lördag 7 februari 2009

Vad hände med Shirley?

Så, nu var melodifestivalen slut... Tyckte alla låtar var rätt kassa som vanligt. ..och jag undrar... VAD hände med Shirley? Nog för att låten inte var så himla bra, men hon är ju ändå Shirley Clamp. Jag trodde inte att man KUNDE komma sist då. Skumt!

För övrigt så hejade jag faktiskt på Emilia. Ingen superhitlåt det heller, men ändå. Nicklas höll på Ugglan... Ok låt, men jag kan verkligen inte med henne.

Hoppas nästa vecka har ett bättre startfält!

Nu är det sängen som hägrar. God natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, ja jag tippade ju Shirley och hon den f.d. A-teens-tjejen till final, men tji fick jag...:-) Jag tycker Ugglan är lite cool men vilken skräll ändå! Fast allas låtar var väl ungefär lika dåliga, även om Alcazar alltid har en speciell plats i mitt hjärta...

Sämst var ändå programledaren, fattar inte hur jag ska stå ut med henne så många lördagar till.

Melodifestivalen engagerar alltid! :-)

elin sa...

Sanna- Ja, programledaren var lite "skränig" tycker jag, men rätt kul ändå! Tyckte hon hade sin poäng! :) Som när hon skulle prata med Alcazar innan resultatet efter duellen..:D