tisdag 14 oktober 2008

Sjukstuga...

..har vi här idag! Eira och jag är superförkylda och lilla damen har feber. Bläääää! Fy vad tråkigt det är... Idag är det extra tråkigt för vi hade bokat in ett trevligt cafebesök som vi nu fick avboka. Skit!
Dessutom har jag ett munsår på gång. Det svider!

Egentligen skulle vi även ha hämtat vår nya bil idag, men det sket sig. Säljaren hade ringt till Niko på jobbet och sagt att de inte hade fixat några "öglor" till bilstolen än. Men imorgon skulle de föhoppningsvis vara klara. Men vi ropar inte hej än... Och visst, det GÖR väl inget egentligen om vi kör med våran gamla några dagar till, men när man har ställt in sig på att få hämta den nya känns det ju lite surt. Så nu har jag ägnat en bra stund åt att städa ur gamla bilen och plocka ur bilstol och sånt alldeles i onödan (eller iallafall för tidigt). Skit!
I eftermiddag ska vi iallafall till nya banken och skriva på massa papper. Trevlig syssla. Jag får ju även visa upp mitt nunsår, så det kan ju bli riktigt kul! :)
Hoppas Eira inte blir sämre bara, för då känns det ju inte så schysst att åka iväg med henne.


Taget nu imorse. Lilla damen ser inte alltför sjuk ut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch och blä då, hoppas ni kryar på er snart! Och hoppas ni får nya bilen snart, aldrig kul då man ställt in sig på nåt och så blir det uppskjutet!
kram Sanna

Anonym sa...

Krya på er! Inte roligt att va sjuka ju...