lördag 18 oktober 2008

Längesen igen...

Ja, jag vet! Jag tappar sugen ibland på att blogga. Händer det inget kul så har jag heller inget att skriva om... och så har det varit nu. Eira och jag har varit förkylda, men det stannade vid det den här gången som tur var. Eira har varit lite mer gnällig än vanligt, men annars har det gått bra.
Bilen fick hämta först igår. Alltså Fredag. Men den är fin och går som ett skållat troll :) Ska ta en bild på den, men nu är det ju mörkt så då blir det ju inte så bra. Ska minnas det imorgon.

Idag har vi varit på dop, jag och Eira. Det var Camillas Leo som döptes. trevligta tt komma hemifrån lite och såklart gott med smörgåstårta. Vilme fick följa med mormor och morfar på kalas till min kusin som fyller tre i dagarna. (Jo, jag har unga kusiner... treåringen är inte ens yngst :)). Pappan i huset tog farfar till hjälp och räfsade hela trädgården fri från löv. Duktigt!

Vilme ska sova över hos mormor och morfar inatt (Kan det vara så att de läste mitt "gnällinlägg" förra veckan..?) så vi har det så lugnt och skönt så. Fast det är tyst... nästan för tyst i huset.
Nu ska jag sätta mig titta på high school musical 2, Nicklas ska bada, och lägga, Eira och sen ska vi baka pizza.

Trevlig lördagskväll på er!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker det låter som en jättemysig lördagskväll! :)
Kram på er!