torsdag 10 september 2009

Torsdag


Vilme imorse. Jag har jagat Vilmos med kameran i högsta hugg. Här leker han en stund i lekrummet innan förskolan (Ja, jag måste väl säga förskola nu när jag pluggar..).
Idag var det skogsdag på schemat för de stora barnen och det verkar va poppis. Vilme har pratat hela morgonen om något snällt troll som skulle komma och ge alla barn en skattkarta, men det visste inte hans fröknar någonting om sa de. Han har ganska livlig fantasi, våran son!


gung, gung

Lilloppan Eira i full action. Här är hon påväg till öppna förskolan med pappan (han är pappaledig t.om. nästa vecka, sen blir det ju inskolning som sagt). Dels för att hon ska få leka av sig lite energi, men också för att jag ska få lite studiero.


Eftersom vi har lekrummet alldeles intill hallen så händer det ofta att hon smiter in där under påklädningen.


Tillslut fick pappan dock tag på henne så de kunde komma iväg.

Nu ska jag sätta tänderna i skollagar och läroplaner. Jippi!

Inga kommentarer: