torsdag 10 september 2009

Snabb som vinden...

Vilme har en otrolig energi. Torsdagkvällar går han på gympa i "grannbyn", så där har vi varit idag, han och jag. Fattar inte hur han orkar springa så fort, och mycket, som han gör. Han är inte still en sekund.


Ja, ni ser.. Han springer alldeles för fort för kameran :)


Snygg pose!

I övrigt har jag ägnat dagen åt (i korta drag):
* Pluggning av läroplaner
* Organisering av diverse papper
* Lunch lagning. Blomkålssoppa, mycket gott!
* Hämtning av son på förskolan
* Gått på promenad hela familjen.
* Ätit plommon (inte tillåtet, men jag kan inte låta bli)
* Stekt massa köttbullar (som farfarn och pappan i huset åt upp en stor del av medan jag var på gympan med plutten)

Nu blir det soffan. Baj baj.

1 kommentar:

Linda sa...

Ja, man kan ju undra var allt spring kommer ifrån... Isac & jag har oxå börjat på gympa, springer mest hela tiden!