torsdag 5 augusti 2010

Bildbomb


Barnen provar fiiina höststassen :)


Vilmos fikar på stranden.


Normalt?


Stora vattenfallet..


Vår fina tvååring öppnar paket.


..och upptäcker att det stora paketet innehåller en dockvagn. Lycklig tjej.


Sötaste Eira på Astrid Lindgrens värld.
Japp, nu är jag tillbaka. MÅSTE blogga för barnens skull. Jag upptäckte till min förskräckelse att det inte finns ett enda foto från senaste halvåret. Nästan iallafall. Några kassa finns, men inga bra som går att spara...
Nu ska Niko och jag se på snyftfilm så jag år ta tag i att uppdatera er om livet imorgon!






3 kommentarer:

Sara sa...

Är ni i Stalpet eller?
Kul att se lite bilder på barnen. Nu får du bli bättre på att uppdatera!

Puss o kram

Linda sa...

Vilka fina jackor, varifrån??

elin sa...

Sara: ja, vi är i Stalpet. Ganska trevligt ställe...

Linda: Jackorna är från Villervalla. Jag köpte dem i en affär i ronneby för halva priset, men de reas även på villervallas hemsida såg jag :)