söndag 22 mars 2009

Bilduppdatering

Jo, jag vet, jag ÄR verkligen världens sämsta bloggare! Men jag vill gärna hålla igång det lite för just bildernas skull. Jag tar nämligen nästan inga kort alls om jag inte bloggar, och hur kul är det? Jag vill att mina barn ska ha många kort från när de var små... Inte ett vid varje fördelsedag typ... Så därför ska jag försöka komma igång med bloggandet igen. Sen gör det ju inget om ni lämnar en kommentar eller två. Det är ju jättekul att se att ni har kollat in. Det behöver ju absolut inte vara något långt brev, utan ett litet "hej" räcker!


Vi har varit sjuka en hel del nu under februari/mars. Pluttan har feber...


...likaså Vilme. Samma snuttefilt ser jag. Inte konstigt att de delar baciller :-)


Vilme har blivit mycket kameraskygg. han vänder sig bort såfort han får se kameran... Här är vi ute på promenad för några veckor sedan.


Här har vi däremot någon som inte är det minsta kameraskygg :-)


Dessutom har damen blivit stor nu. Hon behöver lite hjälp att komma upp till stående, men sen kan hon stå en lång stund.


Mammas lilla goding!!


Vi bakade kladdkaka och fikade i solen, en dag nu i veckan.


Fast vissa fick visst inget fika...?


Men det gjorde visst inget. Eira har kul ändå, och visar upp sitt trix "klappa händerna".


Vilme klipper grus.


Schyssta brorsan väcker lillasyster innan ÖF.

Idag deppar vi över att det fina vårvädret är borta! Snö igen... Blä och fy!
Den här veckan går förhoppningsvis rätt fort och sen blir det Ullared på fredag. Jag och några andra mammavänner har hyrt en stuga en natt och så ska vi ju shoppa såklart! Såååå kul ska det bli!!

Kommentera duktigt nu, så återkommer jag snart igen.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Så härligt! Men vi ville ju se bilder på rummen!

mammigranten sa...

Välkommen tillbaka!
och så håller jag med Lina

Anonym sa...

Hahaha vad rolig han är!! Stackars Eira ser vettskrämd ut!!

Anonym sa...

Kul att få se lite bilder igen. De är ju för gosiga de små liven! Kram från Mormor och Morfar.

Anonym sa...

Sicka härliga barn!!! Jag vill med åka till Ullared... fusk!!! glöm för allt i världen inte bort att sjunga när du ser skylten ullared 16, tror jag det är!!!

Anonym sa...

Välkommen tebax! Syns kanske på fredag om inte förr:-)

Anonym sa...

trevligt med lite uppdateringar :) hade ni inte dumpat nappen...
Jasmin

Anonym sa...

Skönt att du är tillbaka.. trevligt med lite uppdatering! Jag tappar också sugen ibland, men då är det bara att rycka upp sig och köra igång igen.

Anonym sa...

herregud vad stor lilltjejen blivit. det va inte länge sedan du satt med en ny född eira i mitt kök. hoppas frisyren blev bra pöss
becka

Rehnstedt sa...

Håller med övriga, det var trevligt med en uppdatering! Har sett den där himla spindeln från ÖF länge nu... Är ju iofs den första spindel jag sett med 6 ben... ;-)

Anonym sa...

tänk vilken lycka att bli väckt av glada brorsan, man riktigt ser hur det lyser om henne. :-)Lite brutalt uppvaknande kanske, men dom börjar ju bli rätt vana dom små. ;-)
Skoj att du är tillbaka! Och söööta ungar har du!

Toffs sa...

åh kära vilka fina ungar! så glada och goa!